Co mówi nazwa marki

 

Dobra nazwa marki przekazuje to, czym zajmuje się firma, a także mówi klientom, jak to się robi. Co więcej, świetna nazwa marki może rezonować z klientami na poziomie emocjonalnym i pozytywnie wpływać na sprzedaż.

Przekaz poprzez nazwę marki

Nazwa marki to najważniejszy atut firmy. Jest to wizualna reprezentacja firmy i daje klientom coś, z czym mogą się połączyć, gdy ją zobaczą lub usłyszą. Nazwa marki jest pierwszą rzeczą, którą klienci widzą po wejściu na stronę internetową i często jest to jedna z pierwszych rzeczy, które zauważą o firmie. Dobra nazwa marki powie klientom, co robisz i dlaczego to robisz, w sposób, który przemawia do nich na poziomie emocjonalnym. Nazwa marki to coś więcej niż tylko chwytliwy frazes lub sprytny zwrot. Jest to wyraz tego, co firma robi i jak to robi. Najlepsze nazwy marek to takie, które nie tylko współbrzmią z klientami na poziomie emocjonalnym, ale także pozytywnie wpływają na sprzedaż.

Reputacja nazwy marki

Nazwa marki to obietnica tego, co otrzymasz od produktu lub usługi. Może to być tak proste, jak stwierdzenie, że produkty są przyjazne dla środowiska lub że są wykonane z naturalnych składników. Kluczem tutaj jest nie tylko bycie zapamiętanym, ale także posiadanie jakiegoś znaczenia za nim. W miarę rozwoju firmy coraz ważniejsze staje się ustanowienie i utrzymanie dobrej reputacji. Nazwa marki może pomóc klientom zidentyfikować i zaufać firmie, nawet jeśli nigdy wcześniej o niej nie słyszeli. Im więcej pozytywnych skojarzeń wywołuje nazwa marki u klientów, tym łatwiej będzie im połączyć to, co robi się z wartością, którą się dostarcza. Ważne jest, aby rozważyć, jak nazwa marki wpłynie na tożsamość i reputację firmy. Dobra nazwa marki może pomóc klientom zapamiętać, kim jesteś i co robisz. Przekazuje również doświadczenie, do którego klienci mogą się odnieść, takie, które sprawia, że czują się dobrze w firmie.

Wizualizacja nazwy marki

Jak to wygląda? Jakie kolory zostały użyte? Czy można wyraźnie odczytać litery? Czy istnieje logo lub symbol, który towarzyszy nazwie? Czy przekazuje właściwą wiadomość o produkcie lub usłudze? Z określonym kolorem, logo i czcionką. To pomoże zwizualizować, jak nazwa marki będzie wyglądać na papierze firmowym, reklamach, wizytówkach i innych materiałach marketingowych. Kiedy już będzie się miało pomysł, jak to będzie wyglądać, należy używać swojej nowej nazwy marki w prezentacjach i rozmowach z innymi.